Rock

29 05 2009

Sigh. Iar a trecut o gramada de timp de cand nu am mai scris. Nu intentionam, dar asta e. Scoala e presanta rau zilele astea. Doamnezmultam ca se termina. In fine. Sa incepem cu inceputul.

Am fost (iar) la un concert rock. Mna, sunt moarta dupa rock, ce vreti? sa stau sa ma uit cum trec pe langa mine? Tre’ sa spun ca am fost, intr-un fel, impresionata. Adica… mi se pare o chestie extraordinara sa pregatesti niste cantece suficient de bine incat sa iti permiti sa le canti in fata unor oameni. I mean, stiti, uneori e greu sa canti si-n fata propriei familii. Si…nu stiu cum sa zic, dar e ceva sa ai sala plina si aia sa aplaude si sa danseze / dea din cap (aaaauuu, gatuuuu’!) si sa cante si alte chestii din astea. A, da. Si ca sa-nchei, o sa zic doar atat: Scena rock din Sighisoara e super pentru un oras asa mic!

 

Recomandarile de azi:

1.Delain – Nothing Left : http://www.youtube.com/watch?v=CvzA5aBOq5g

2.RHCP – Scar Tissue: http://www.youtube.com/watch?v=X9A2JWSVogg


Acțiuni

Information

2 responses

7 06 2009
Kris.Terror

Duah dude…Indeed.A fost foarte okay, avand in vedere ca eu nu ascult ska-punk, dar chiar mi-a placut.Iti dai seama?!!!Si Federalii nostrii au rulat!I love them.:D

2 08 2009
Alex

Mama si ieri (1 august) la cadett a fost calumea \m/ rock forever 🙂

Lasă un comentariu